mandag den 22. august 2011

Så fik jeg da lavet lidt :-)


Nu fik jeg da malet den lille trææske og mit smykkestativ.. Det pyntede godt nok gevaldigt.. Jeg var lidt spændt på om jeg overhovedet kunne male det smykkestativ, da min mor har malet det med sådan noget gyldent noget med sand i, men det gik heldigvis fint :-)

Herhjemme har vi i lang tid været på udkig efter et nyt sofabord, da dem vi har simpelthen er for upraktiske i farven.. Vi har bare 2 billige lak borde fra Ikea, og jeg vil gerne have noget andet denne gang..
Min kæreste arbejder som Vicevært, og han havde set et møbel med masser af skuffer i ved storskrald, og havde så taget det med hjem til mig, til nogle af alle mine kreating.. Så kom problemet så bare om hvor det nu skulle stå, da vi kun bor i en 2 værelses på 64 kvm..
Så kom jeg på den fantastiske ide`at vi da kunne bruge det som sofabord, så har vi slået 2 fluer med et smæk, problemet var så bare, at det ville være for lavt.. Min kæreste forslog så at vi da bare kunne sætte ben på, hvor geniale er vi ikke lige tilsammen, hehe...
Så nu skal jeg bare have det malet, og have lavet bund i skufferne, og så skal vi have købt nogle bordben dertil.. Nåh ja, og så vil jeg have nye greb på, og er kommet på den geniale ide, at jeg vil male træperler i fine farver og sætte på, så bliver det endnu mere personligt og unikt :-)


Tror i ikke det kunne blive fint med nogle ben på, og så som sofabord? Jeg gad altså ikke lige ligge møblet ned, så det står på højkant på billedet:-)

1 kommentar:

  1. As stated by Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh on average 42 pounds lighter than we do.

    (And by the way, it has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING to related to "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", and not "what"...

    CLICK this link to uncover if this brief questionnaire can help you unlock your true weight loss possibilities

    SvarSlet