tirsdag den 19. juli 2011

Så fik jeg lavet lidt til mit nye hjørne :-)



Så fik jeg taget mig sammen, og fik lavet lidt opbevaring til mit kreahjørne i soveværelset... Jeg havde 2 grimme pap opbevaringkasser til at stå, så de fik lige en tur med penslen og noget tapet, og NØJ hvor det dog bare hjalp , de er blevet så meget kønnere, selv min kæreste giver mig ret *Gg*

De 3 malerdåser købte jeg nede i min lokale malerbiks, og så har jeg bare sat tapet rundt om..

Her en af de nærmeste dage, skal jeg igang med at få malet næste møbel ,vi har en del tilbage der skal males, nogle af dem skal der også noget tapet og lak på, bla, vores 2 reoler i stuen og vores ene kommode i soveværelset :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare blevet fine. Det er nogle super skønne farver du har brugt.-)

    SvarSlet
  2. Ja det har virkelig pyntet.. De to papkasser var sorte før, og så med papfarvede figure, de var simpelthen afskyelige *Gg*

    Jeg er også ret vild med farverne, og de to tapeter jeg har brugt er bare så flotte, jeg kunne ikke bestemme mig for hvilken rulle jeg skulle købe, så endte med begge *Gg*

    SvarSlet