fredag den 29. juli 2011

Shoppingdag og billedspam :-)








Jeg har i dag været en tur inde i byen, og jeg opdagede 2 nyere butikker jeg aldrig har været inde i før, og NØJ der var mange fede ting.. Den første jeg var inde i hed, " La Maison" , og var en lille hyggelig butik med masser af forskellige ting i den romantiske franske stil, jeg kunne have købt mig fattig derinde, men nøjes med at købe en glas vase og 2 små "kort" til at hænge ( de er på øverste billede) . Den anden butik jeg aldrig har været inde i før, og som altså må være rimelig ny lå på strøget, kan selvfølgelig ikke huske navnet på den, men de havde en masse forskellige ting til køkkenet ( tallerkner, krus , grydeskeer osv) , i kulørte farver, bla. en masse fra Rice.. Igen kunne jeg have købt mig fattig, men jeg holdte mig i skindet, og købte 2 små Margrethe skåle til min samling , og så 4 små plastik skeer og en dåseåbner til campingvognen :-)
Jeg var også et smut i søstrene, hvor jeg fik købte resten på billede 1 , plus noget gavepapir, 2 solbærmost fra grønne gaarden, 2 lanterner til altanen og en pakke te..

Sidst men ikke mindst var jeg også et smut i H&M for at kigge efter nogle nye shorts og en skjorte, jeg endte dog med at købe lidt mere, men der var udsalg, så alt pånær skjorten og blomsterne til håret var sat ned... Jeg fik et par bukser, 2 par shorts, 2 lange tank tops , 2 blomster til håret, en skjorte og en bh , og kom kun af med 285 , det var da lige til at overkomme...

Før jeg tog ind til byen var kæresten og jeg også lige ude og købe nogle blomster til altanen. Efter vores kanin blev aflivet, har jeg fået solgt buret, og så skulle der altså lidt flere blomster derud, nu har jeg jo en del mere plads :-) Så jeg har ryddet op på altanen, og puttet blomster i krukkerne da jeg kom fra byen...

Nu er energien godt nok også brugt op for i dag, men heldigvis skal jeg ikke lave mad i aften, da kæresten ikke er hjemme. Så jeg spiser bare et par gulerodsbrud, jeg købte i Salling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar