fredag den 15. juli 2011

Så skal jeg igang med at male første møbel hvidt :-)


Nu vil jeg igang med at male møblerne, og i dag bliver det denne her der får tur... Jeg syntes det er et rigtig fint møbel, men det er simpelthen bare ikke pænt ovenpå mere, så nu får det en tur med pensel og rulle.. Da jeg mødte min kæreste, ville han bare IKKE have hvide møbler, det var alt for tøset.. Så vi har brugt alle mine mørke træmøbler. Men nu er han gået med til at vi maler de fleste møbler hvide, jeg argumenterede med at vores ene hund er hvid, og at man 2 minutter efter at have tørret møblerne af , kan se støv og hundehår , og den virkede sgu *Gg*

Jeg var lige et smut i malerbiksen igen i dag, efter nogle småting, og var så også lige et smut forbi føtex og tiger igen... Jeg fortrød da jeg kom hjem igår, at jeg ikke havde købt to lilla stager, magen til dem jeg købte i grøn, for nu hvor vi får hvide møbler, skal der altså noget mere farve ind i hjemmet på en anden måde.. Jeg skulle egentlig bare lige i tiger efter en klipsemaskine( Hvad hedder de egentlig) , men endte lige med at købe lidt småting. Igår havde de ikke det papir som jeg havde kigget på længe, men i dag havde de sørme fået det igen, så jeg skyndte mig at hapse 2 pakker med hjem :-)


Hvis nogen vil købe noget det tapet jeg har købt igår og i dag, så skriver i bare en mail, for jeg får altså ikke brugt alt det tapet der er på sådanne 2 ruller :-)

Jeg skal nok smide et billede op, når møblet er malet fårdig, tror det blive så fint :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar