fredag den 22. juli 2011

Så kom jeg igang med lidt mere



I dag har jeg fået bagt kringle, som jeg også har lavet et indlæg om med opskrift på min madblog :-) Derudover har jeg fået beklædt en lille kasse, med noget fint papir... Jeg er også begyndt at brodere servietringe , mine øjne kan desværre ikke holde til jeg er igang så lang tid af gangen, så gør de simpelthen ondt , måske jeg burde få tjekket mine øjne igen, og evt, få nye briller... Jeg glæder mig rigtig meget til at se det færdige resultat, når jeg engang bliver færdig...

Derudover er jeg jo også igang med projekt mal møbler, men er stadig ikke nået længere end til det ene møbel *Gg*

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en sød kasse, jeg vil også gerne have lavet nogle kasser med tapet/papir på, til opbevaring, men har ikke lige nogle kasser. Hvor finder man dem?

    Iøvrigt træls med broderiet, jeg har også lavet et par fejl i min nye hæklefant, så nu står jeg i dilemmaet, skal man starte på en ny, eller skal man prøve at lave den færdig og se hvordan den ende? HMM jeg tror jeg fortsætter og krydser fingre :)

    SvarSlet
  2. Jeg er stadig i tænkjeboks om jeg bare skal "freestyle" på servietringen, eller om jeg skal starte på en ny, hehe..

    Den kasse jeg har lavet her, har jeg købt i tiger.. Den er ud af et sæt på 3 små æsker, og de koster sølle 20 kroner, og fåes både i runde og firkantede.. De store kasser jeg har malet og puttet tapet på toppen af, er bare de billigste opbevarings papkasser fra Ikea :-)

    SvarSlet
  3. Hmm tror da vidst jeg skal en tur i tiger imorgen :D jeg elsker små æsker og kasser..

    Tak for tippet :)

    SvarSlet